Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kyllästynyt siihen että mun tyttöä kiusataan

Vierailija
28.10.2009 |

on jo koulussa. Kiusaajia puhutellaan ja vanhempien kanssa on myös puhuttu, mutta sama meno jatkuu. Rehtori on puhutellut, mutta mikään ei tehoa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus muu ei auta.



Tsemppaa tyttöäsi, että hänen elämänsä tulee olemaan paljon kivempaa kun on vaikka lukiossa tms.



Itse olin kiusattu tarhasta asti, mutta lopulta päättäväisyydellä olen saanut itselleni ihanan elämän.



Voimaa!

Vierailija
2/3 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan onnellinen hän on elämässään muuten, mutta olen niin kyllästynyt laittamaan aina reissariin viestiä uudesta ja uudesta jutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa yhdessä mietitte, miten tilanne pitäisi hoitaa niin, ettei toistuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme