Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oman lapsen kuolemasta selviää?

Vierailija
18.12.2009 |

Serkkuni menetti lapsensa äskettäin.Oli jo isompi lapsi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin osanottoni serkkusi perheelle!



Oman lapseni kuolemasta on 9 vuotta aikaa. Ensimmäinen vuosi oli tuskallisen vaikea, pikkuhiljaa helpotti. Elämä kuitenkin jatkuu menetyksestä huolimatta. Pieni tyttö on kuitenkin aina mielessä ja sydämessä, ikävä on kova, mutta sen kanssa oppii elämään.



Tällä hetkellä päällimmäisinä tunteina on rakkaus ja suunnaton kiitollisuus yhteisestä ajasta.

Vierailija
2/5 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oppii elämään asian kanssa. Oman lapsen kuolemasta kolme vuotta, 1. vuosi meni sumussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuneen kanssa vuosien saatossa. Olen/olemme menettäneet kaksi lasta, toinen kuoli 1,5kk iässä, kätkytkuolema ja toinen 4v iässä kun sairaus vei voiton. Nyt meillä on kolme elossa olevaa lasta.

Vierailija
4/5 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei toivu koskaan.

Vierailija
5/5 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten eilen hautasin oman vauvani. Eilen itkeskelin pitkin päivää ja mietin kaikenlaista, esim. että osaakohan hän jo kävellä, tai että kuka häntä siellä jossain pitää sylissä.



Mutta selvittävä on kun ei muutakaan oikein voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi