Lue keskustelun säännöt.
Miten oman lapsen kuolemasta selviää?
18.12.2009 |
Serkkuni menetti lapsensa äskettäin.Oli jo isompi lapsi
Kommentit (5)
vaan oppii elämään asian kanssa. Oman lapsen kuolemasta kolme vuotta, 1. vuosi meni sumussa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tapahtuneen kanssa vuosien saatossa. Olen/olemme menettäneet kaksi lasta, toinen kuoli 1,5kk iässä, kätkytkuolema ja toinen 4v iässä kun sairaus vei voiton. Nyt meillä on kolme elossa olevaa lasta.
Vuosi sitten eilen hautasin oman vauvani. Eilen itkeskelin pitkin päivää ja mietin kaikenlaista, esim. että osaakohan hän jo kävellä, tai että kuka häntä siellä jossain pitää sylissä.
Mutta selvittävä on kun ei muutakaan oikein voi.
Lämmin osanottoni serkkusi perheelle!
Oman lapseni kuolemasta on 9 vuotta aikaa. Ensimmäinen vuosi oli tuskallisen vaikea, pikkuhiljaa helpotti. Elämä kuitenkin jatkuu menetyksestä huolimatta. Pieni tyttö on kuitenkin aina mielessä ja sydämessä, ikävä on kova, mutta sen kanssa oppii elämään.
Tällä hetkellä päällimmäisinä tunteina on rakkaus ja suunnaton kiitollisuus yhteisestä ajasta.