Lue keskustelun säännöt.
kauhee tupakantuska, kun oon ottanu pari lasii punkkuu!
09.01.2010 |
Mitä teen? Pitääkö nyt lähtee hakeen tosta lähibubista tupakkaa?
Kommentit (2)
ni huomen jo parempi olla =) eikä tuu morkkista
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ota porkkana ja jäystä sitä tai mene nukkkumaan.