Voiko tällainen 38-vuotias tosimies saada itselleen 18-22-vuotiaan naisen?
Kommentit (27)
Ai miten keski-ikäinen pappa saa nuoren naisenalun?
Voi tietenkin saada. Ainoa oikea vastaus. Tuo ei ole mikään fantasia-asia, vaan täysin toteutettavissa. Ei vaadita mitään magiaa vaan ihmisten välistä kanssakäymistä.
Hyvin mahdollista. 18-22 vuotiaat on vielä suurimmaksi osaksi aika naiiveja ja tyhmiä, mitä suhteisiin miesten kanssa tulee.
Pysy ikäistesi seurassa, olet liian köyhä ja loinen.
Moni fiksu tyttö kyllä väistää 20 vuotta työttömänä olleen. Perusta siinä sitten perhettä jos ei lapsille ole mitään tarjota, kelatuilla ei paljon harrasteta tai matkustella.
Vierailija kirjoitti:
Moni fiksu tyttö kyllä väistää 20 vuotta työttömänä olleen. Perusta siinä sitten perhettä jos ei lapsille ole mitään tarjota, kelatuilla ei paljon harrasteta tai matkustella.
En suostu lapsiin kun mun tuet sitten laskee
Ap
Voit, jos olet hyvännäköinen pankkiiri tai partneri juristiadonis
Totta kai, helposti. Siitä vain. Moni nainen tykkää vanhemmasta miehestä, hyvin hyvin moni.
Vierailija kirjoitti:
Normaali suomalainen lapsi on vieraannuttavan yh:n perheestä, jossa yh käyttää runsaat elarit itse juhliin ja matkusteluun, ja lapsi on mummolassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali suomalainen lapsi on vieraannuttavan yh:n perheestä, jossa yh käyttää runsaat elarit itse juhliin ja matkusteluun, ja lapsi on mummolassa
Terapia voi auttaa sua noissa traumoissa.
16v tyttöjä himottaa 38v setäkulli ;)
Normaalit "tosi"miehet ja -naiset tykkäävät omata ikäluokastaan.
Ihmisen aivot kehittyy ainakin 25v asti, täysi-ikäisyyden raja pitäisi siis nostaa siihen.
Minulla on siis vielä poikuus tallella. Nainen voisi muuttaa tänne äitini kaksioon myös. t. Ap
Kuka haluaa 20 vuotta työttömänä olleen, kelan tuilla eläjän? Ehkä samanikäinen toinen työtön. Jos on työkyvytön sairauden vuoksi, ymmärrän työttömyyden, muuten en.
Vierailija kirjoitti:
16v tyttöjä himottaa 38v setäkulli ;)
Terveisin Rydmanin Wille-setä
Aika oksettavaa jos 38-vuotias ukkomies kyttää jotain juuri ajokortin saaneita lukion tokaluokkalaisia tyttöjä? Tulee mieleen että on joku limainen ukko joka ei löydä omaa ikätasoista seuraa.
Oon Kelasossu tuilla ja oon ollut 20 vuotta työttömänä
Ap