Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa hidasta korvauspalvelua Tapiolassa

Vierailija
27.10.2009 |

15.10 hakemus laitettu verkkopalvelun kautta. Eilen asiaa kyselin ja ovat kuulemma korvauksen maksaneet ja 3 pankkipäivän sisään pitäisi näkyä. Harkitsen jo vakuutuksen siirtämistä muualle. Ei muuten, mutta, kun tilillä on rahaa 2,63 euroa ja lompakossa 3 euroa, että tulisi ne rahat ihan tarpeeseen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kyllä pelittänyt tuo tosi mallikkaasta. Viime viikon torstaina laitoin viimeksi hakemuksen ja maanantaina olivat tilillä.

Vierailija
2/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun valitsee vakuutusyhtiötään. Olen itse tyytyväinen Tapiolaan. Kerran olen itse mokannut hakemuksen kanssa ja senkin hoitivat asiallisesti kuntoon, vaikka ei olisi ollut heillä mitään velvollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhelinpalvelu on ollut tosi ystävällistä, joten älä yleistä.

Vierailija
4/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tapaturmavakuutuksista korvaus tullut melko nopeasti, mutta muut korvausasiat ei sitten ole oikein sujuneetkaan. Mutta me ollaan ajateltu, että se on käsittelijästä kiinni. Tosin siirrettiin kyllä nyt vakuutukset muuhun yhtiöön.

Vierailija
5/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kokemusta muistakin, nyt viimeiset 6 v. Tapiolan asiakkaita ja tod.näk.loppuelämäni. Mikään ei ole koskaan tuottanut ongelmia.

Vierailija
6/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mutta kolarin vastapuolella (syyllisellä) oli Tapiolassa vakuutus. Korvauspolitiikassa oli outoja juttuja ja soitin virkailijalle. Myönsi, että minua oli kohdeltu törkeästi ja sanoi, että senjasen niminen esimies ottaa minuun yhteyttä vielä samana päivänä. EI OTTANUT! Lähetin esimiehelle s-postia, että kun ne nauhoittaa ne puhelut, niin olisi voinut kuunnella virkailijan vakuuttelua, että tänään soittaa... Ei muuten vastannut s-postiinkaan se esimies. Kuukauden päästä tuli vakuutuspäätös ja sitten siitä sai valittaa.



Ja mitä siis tapahtui: Tyyppi ajoi mun auton päälle lokakuussa 2008 ja JO heinäkuun lopulla 2009 tuli se päätös. Ennen sitä ei voinut valittaa mihinkään. Soittelin ja odottelin yli puoli vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain simppeleitä ehtopohjaisia sairauskuluvahinkoja.

Vierailija
8/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuutuksesta laitoin sunnuntaina ja oli tänä aamuna tilillä. Ei kauheen hidasta :) Ihan mahtavaa kun ei tarvi kuittejakaan enää lähetellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu vakuutusyhtiö ei ole ikinä aikaisemmin pystynyt samaan...

Vierailija
10/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päätökset ja rahat tulleet nopeasti. Eikä liikennevakuutuksenkaan + kaskon kanssa ollut ongelmia, tosin mitään epäselvää tilanteessa ei ollut syyllisen tms. suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikasemmin tulleet korvaukset 3 päivässä. Nyt vaan jotenkin tuntuu, että heidän palvelunsa on mennyt alaspäin. Se alkoi oikeastaan kesällä, kun muutin ja jouduin siis ottamaan uuden kotivakuutuksen ja samalla otin myös lapselle tapaturmavakuutuksen ja matkavakuutuksen itselleni.Niissä rupesi palvelu tökkimään eli laskin ja tilasin vakutukset netissä, mutta ne hinnat olivatkin ihan eri kun laskut sain- ja tietenkin yläkanttiin. Samoin sain 3 kertaa soittaa ennenkuin sain verkkotunnukset ja nyt sitten vielä tämä niin kyllä jossain nyt mättää.

Toki mä annoin heille palautetta asiasta joten ovat tietoisia. Jos ei oikeasti huomenna näy niitä rahoja tililläni niin soitan taas heille.



Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän