Mitä mieltä Doven itsetunto-kampanjasta?
Varmasti ihan hieno ajatus, mutta miksi malliksi on valittu kuvankaunis ja langanlaiha tyttö?
Mitä niiden rumien, vinohampaisten, lihavien tyttöjen itsetunnolle tehdään?
Kommentit (6)
ovat tässä maailmassa ihan ymmällään sen kanssa että miltä oikein pitäisi näyttää
Mutta onhan tuoki todellisuutta. Nätti ja hoikka kokee olevansa susiruma.
jos tuollaisilla, näteillä tytöillä on itsetunto-ongelmia, niin entä ne kaikki ei niin nätit?? Todella väärin valittu malli kyllä tuohon mainokseen!
T: Ankanpoikanen josta ei koskaan tullut joutsenta.
varmaankin tässä haettu sitä että jopa ne nätit hoikat kokee ulkonäköpaineita ja kokevat itsensä rumaksi ilman mitää järkeenkäypää syytä. Mutta toki pitäisi mainoksessa mielestäni näkyä myös muun näköisiä tyttöjä.
Aina noissa on kauniita ja söpöjä.
EI tosiaan ole kovin montaa keltahampaista rasvaista läskiä finninaamaa mainoksissa näkynyt.