Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Doven itsetunto-kampanjasta?

Vierailija
14.04.2009 |

Varmasti ihan hieno ajatus, mutta miksi malliksi on valittu kuvankaunis ja langanlaiha tyttö?



Mitä niiden rumien, vinohampaisten, lihavien tyttöjen itsetunnolle tehdään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina noissa on kauniita ja söpöjä.



EI tosiaan ole kovin montaa keltahampaista rasvaista läskiä finninaamaa mainoksissa näkynyt.

Vierailija
2/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tässä maailmassa ihan ymmällään sen kanssa että miltä oikein pitäisi näyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan tuoki todellisuutta. Nätti ja hoikka kokee olevansa susiruma.

Vierailija
4/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuollaisilla, näteillä tytöillä on itsetunto-ongelmia, niin entä ne kaikki ei niin nätit?? Todella väärin valittu malli kyllä tuohon mainokseen!

Vierailija
5/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Ankanpoikanen josta ei koskaan tullut joutsenta.

Vierailija
6/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin tässä haettu sitä että jopa ne nätit hoikat kokee ulkonäköpaineita ja kokevat itsensä rumaksi ilman mitää järkeenkäypää syytä. Mutta toki pitäisi mainoksessa mielestäni näkyä myös muun näköisiä tyttöjä.