Karhun salakaadosta kovempi rangaistus kuin lapsen tai naisen raiskauksesta.
Huraa oikeusvaltio Suomi.
Kommentit (9)
eikä kylillä luuhaamassa odottamassa raiskausta. Ja jos lapsi raiskataan, niin sekin on ollut joku teinipissis, ihan vaan sitä vailla. Karhu sentään on uhanalainen eläin.
Tosi reilua. Toki salakaatokin on törkeää, mutta raiskaus, etenkin lapsen hyväksikäyttö on kyllä arkisen oikeustajun mukaan kauheinta...
usko tän valtion oikeuslaitokseen. Ruotsissakin seksuaalirikoksista saa lähes tuplasti ankarammat rangaistukset!1
Karhu on sentään Suomen kansalliseläin! Melkein pyhä. Naisia ja lapsia riittää.
Vielä on Suomessa monta onnetonta, joilla ei ole omaa pihakarhua, eikä edes lenkkipolullakaan nähtyä.
Naisia ja lapsia tosiaan riittää, vaikka viimeaikojen uutisotsikoista voisi päätellä, että raskaana oleminen on todella harvinainen luonnonilmiö!
en todellakaan ilmottas siitä mihinkään. heti ois taas etsintäpartio jäljittämässä. hullun hommaa!
on meiänkin rannassa ollu karhun jälkiä, saa ne kai kävellä jossain?
pannoitettu karhu helppo ampua talvipesään. pelkuri tekee niin.
Joo ja itä-suomen hovioikeudessa jälkimmäisistä ei taideta edes rankaista.
ihmisellä ei ole maailmassa mitään arvoa... Se on huomattu