Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karhun salakaadosta kovempi rangaistus kuin lapsen tai naisen raiskauksesta.

Vierailija
24.07.2009 |

Huraa oikeusvaltio Suomi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä ei ole maailmassa mitään arvoa... Se on huomattu

Vierailija
2/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kylillä luuhaamassa odottamassa raiskausta. Ja jos lapsi raiskataan, niin sekin on ollut joku teinipissis, ihan vaan sitä vailla. Karhu sentään on uhanalainen eläin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen kaato & karhun raiskaus.

Vierailija
4/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi reilua. Toki salakaatokin on törkeää, mutta raiskaus, etenkin lapsen hyväksikäyttö on kyllä arkisen oikeustajun mukaan kauheinta...

Vierailija
5/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko tän valtion oikeuslaitokseen. Ruotsissakin seksuaalirikoksista saa lähes tuplasti ankarammat rangaistukset!1

Vierailija
6/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu on sentään Suomen kansalliseläin! Melkein pyhä. Naisia ja lapsia riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on Suomessa monta onnetonta, joilla ei ole omaa pihakarhua, eikä edes lenkkipolullakaan nähtyä.



Naisia ja lapsia tosiaan riittää, vaikka viimeaikojen uutisotsikoista voisi päätellä, että raskaana oleminen on todella harvinainen luonnonilmiö!

Vierailija
8/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ilmottas siitä mihinkään. heti ois taas etsintäpartio jäljittämässä. hullun hommaa!



on meiänkin rannassa ollu karhun jälkiä, saa ne kai kävellä jossain?



pannoitettu karhu helppo ampua talvipesään. pelkuri tekee niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja itä-suomen hovioikeudessa jälkimmäisistä ei taideta edes rankaista.