Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa muuttopalvelua! PK-seudulla.

Vierailija
12.07.2009 |

Muutto edssä eikä hotsita itse kantaa kamoja, osaisiko joku suositella minkä muuttopalvelun puoleen kannattaisi kääntyä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hommat hoituivat :)

Vierailija
2/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Muuttopalvelu Niemeä käytetty. Kaikki on pelannut, iso firma ja osaavat hommansa. Myös esim. flyygelin roudaus. Tilattiin laatikot ja myös pakkaustarvikkeita (mm. suojamuoveja ja pahvilaatikoita) sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käytetty sekä omissa että suvun muutoissa eikä ole moitteen sanaa! Toivottavasti on vielä toiminnassa, viime kerrasta on muutama vuosi (onneksi ei ole tarvinnut muuttaa). Löytyi keltaisilta sivuilta.

Vierailija
4/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ole tosi tosi tyytyväinen! Muuttoaamuna olin kyllä hieman epäluuloinen kun oven taakse ilmestyi neljä tatuoitua äijää :D Mutta nopeasti siirsivät neliön kamat (itse pakkasin laatikoihin)tilavaan muuttoautoon ja kantoivat uudessa kodissa oikeisiin huoneisiin.

Muutto oli yksi edullisimmista joita on tarjolla pääkaupunkiseudulla.

Mutta varoitan Alppilan TK:n muutoista. Ystäväni sai sosiaalitoimistolta maksusitoumuksen sinne. Muuttoaamuna ovelle oli ilmestynyt kaksi hintelää, viinalle ja tupakalle haisevaa nuortamiestä (joista toinen selkeästi joko huumeissa tai rauhottavissa lääkkeissä!) jotka kantoivat verkkaisesti kamoja autoon koko päivän. Telkkarin kietoivat eteisen hiekkaiseen mattoon, kerrossängyn hajoittivat, seisottivat tavaroita sateessa yms yms. Noh, en tiedä onko kyseisen firman muutot muille avoimia kuin sosiaaliviraston avustamille perheille, mutta varoituksena kuitenkin!

Vierailija
5/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen itse ollut muuttofirmassa töissä ja monia asioita huomioinut. Ensinnäkin kannattaa pyytää tarjous monesta eri yrityksestä.

Toiseksi kannattaa ehdottomasti AINA lukea sopimusehdot. Moni muuttofirma saa paskaa niskaansa muuton peruunnuttua ihan siitä syystä, ettei asiakas ole hoitanut omia sopimusehtojen mukaisia velvoitteitaan esim pakkauksen suhteen. Kannattaa siis pitää tämä mielessä kun kuuntelee kritiikkiä.

Kolmas kohta, joka on syytä huomioida on se, että useat yritykset käyttävät ihan samaa työvoimaa. Pojat kiertävät firmasta toiseen eikä kantomiesten suhteen siis asiaan vaikuta välttämättä se mistä yrityksestä muuton tilaa. Parasta palvelua saa firmoista, joissa yrittäjä itse tekee kantotöitä. Hän kun yleensä haluaa taata laadukkaan palvelun pitääkseen asiakkaan itsellään jatkossakin.

Onnea hyvän yrityksen metsästykseen.

Vierailija
6/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa siis olla Niemi tai JY-PI - taidan pyytää tarjouksen molemmilta. Kiitokset!!!

ap

Vierailija
7/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sikakallis mutta hyvä.

Meillä maksoi muutto viimeisenä markkavuotena 6000mk.

Vierailija
8/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin Niemeltä yhden MUUTTOMIEHEN, jonka oli tarkoitus toimia paitsi KANTAJANA myös AUTONKULJETTAJANA. Sain plösön äijän, joka ei todellakaan pystynyt nousemaan tavaroiden kanssa 5. kerrokseen (ei hissiä). Puhuin tilausta tehdessäni nimenomaan KANTAJASTA ja korostin, että haluan näin säästää omia ystäviäni, kun tiesin, että noin ylös pitää ihan kaikki roudata. Vituralleen suoraan sanoen meni. Soitin toki muuttopäivänä Niemeen, mutta sieltä ei siihen hätään pystytty antamaan tilaamaani kantoapua paikalle. Oli todella ikävää paitsi itseni myös ystävieni kannalta.

Vierailija
9/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme pienen ajan sisällä muuttaneet kolmeen otteeseen ja kolme firmaa on myös ollut muuttoja tekemässä. 1. Fb-cargo, 2. Helppomuutto 3 Saippuaooppera

Kaikki sujuneet hyvin ja jokainen on ollut selkesäti halvempi kuin Niemi, jolta myös olemme tarjoukset pyytäneet.

Vierailija
10/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto 96 neliöstä. Kallein oli 1550€ ja halvin 660€. Kaikki muutot samoin ehdoin, eli hoidan itse pakkaamisen ja laatikot. Muuttomiehet ja auto sisältyi hintaan ja se, ettei mun tarvinnut kuin kertoa mistä mihin tavarat siirretään ja purkaa kamat itse uudessa kodissa. Ja mitään mainostamatta, tämä muuton hoitanut, edullisimman tarjouksen tehnyt firma (mainittu tässäkin keskustelussa) oli oikeasti erittän hyvä ja pätevä! Purki vielä vaatekaapit ja kokosi ne uudessa kodissa paikalleen.

Vierailija
11/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis mullahan oli 4 ystävää (miehiä) oman mieheni ja itseni lisäksi eli meitä muita oli yhteensä 6. Ei, meillä ei todellakaan ollut ajatuksena, että ihan porukalla katsotaan vierestä, kun se yksi ainoa "ostettu" muuttomies kantaa kaiken (näin joku taisi ajatella, hah). Tarkoitus oli, että meillä on meidän oman porukan lisäksi yksi maksettu muuttomies, ettei kantaminen käy liian rankaksi pelkältä talkoopohjalta meidän ystäville.

Vierailija
12/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkä muuttomatka, tulee halvemmaksi ottaa eri miehet kantamaan lähtöpisteessä ja uudessa kodissa (siis ettei joudu maksamaan tuntihintaa siitä, että kantajat istuu autossa matkalla uuteen kotiin).

Me otettiin muuttofirmalta vain kuski+auto. Kantajat saimme vapaapalokunnasta, ja maksoi 20 €/tunti/mies. Kantoivat kaiken kolmanteen kerrokseen alle kahdessa tunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi