Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko imetysliivit tarvitaan?

Vierailija
24.07.2009 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa olis vissiin antaa korviketta ja mun kokoisia liivejä on tosi harvassa ja ne on kalliita. Pitää vielä harkita alkaako imettää ollenkaan.

Vierailija
2/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuudet kun oli pakko vaihtaa usein ja myös kahta eri kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuli taatusti halvemmaksi imettää kuin ostaa kallista korviketta.



Maksavathan ne tuttipullotkin ja korvike se vasta kallista onkin.

Vierailija
4/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt kolmena ekana kuuna kotona ollenkaa liivejä kun rinnat oli niin arkoina. Pyyhe vaan rintojen alla ja päällä ja kaulan ympäri. Muutamat oli kauppareissuja ja ulkoiluja varten.

Vierailija
5/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa olis vissiin antaa korviketta ja mun kokoisia liivejä on tosi harvassa ja ne on kalliita. Pitää vielä harkita alkaako imettää ollenkaan.

aivan varmasti saat 50 eurolla myös sinun koollesi sopivat liivit - ja voit kokeilla myös saisitko käytettynä.

Vierailija
6/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole varaa imetysliiveihin, joita saa siis myös aivan puoli-ilmaiseksi jostain h&m:ltä, ei liene syytä lapsiakaan tänne vääntää!!

Vastauksena kysymykseesi kertonen, että itse olen pärjännyt kolmilla liiveillä. Yhdet käytössä, yhdet yleensä pesussa ja yhdet varalla kaapissa. Eikä ollut kaamea satsaus, Triumphin kunnollisia hyvälaatuisia liivejä 36€/kpl.

Halvempaa olis vissiin antaa korviketta ja mun kokoisia liivejä on tosi harvassa ja ne on kalliita. Pitää vielä harkita alkaako imettää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ollut aina vain kahdet liivit - tyyliin toiset päällä, toiset pesussa. (Käytettiin kestovaippoja, niin pesukone kävi joka päivä.) Jos tuli hätä, että molemmat oli pesussa, imetin tavallisilla liiveillä.

Vierailija
8/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisillä arkiliiveillä juuri mitään tee. Mulla oli nimittäin normaalisti liivikoko A tai B ja raskaana ollessa ostin yhdet tukevat D-kupin liivit.



Imetysaikana aluksi kuppikoko oli lähempänä E:tä kuin D:tä, mutta ostin sitten muutamat D-kupin liivit ja ne olivatkin ahkerassa käytössä koko imetysajan. Kun vuoden niitä oli jatkuvasti pessyt, olivat ne niin järkyttävän näköiset, että viskasin kaikki roskikseen.



Hyvään käyttöön kuitenkin tulivat, eikä olisi tullut mieleenkään käyttää vain tavallisia liivejä. Eivätkä ne raskauden jälkeen enää koskaan sopineetkaan, vartalo oli muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ollut aina vain kahdet liivit - tyyliin toiset päällä, toiset pesussa. (Käytettiin kestovaippoja, niin pesukone kävi joka päivä.) Jos tuli hätä, että molemmat oli pesussa, imetin tavallisilla liiveillä.

2-3 kertaa liivejä, vaikka kupit olivat täynnä liivinsuojia.

Vierailija
10/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ennestään esikoisen jäljiltä. Kallista lystiä, varsinkin jos imetys ei onnistukaan, jää liivit käyttämättä kun normaalisti en voi sietää kaarituettomia liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttyä kun tietää mikä kuppikoko on kun maito nousee?

Vierailija
12/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset päällä, toiset pesussa. Lisäksi mulla oli viisi pari pestäviä liivinsuojia. Vaippapyykin seassa pesin molempia ja hyvin riitti, vaikka eka kuukausina maitoa tuli tosi paljon. Mulla oli myös sellainen maidonkerääjä, joka oli tosi hyvä kun imetti, niin laittoi sen toiseen rintaan (joka alkoi alussa myös valua), niin ei kastunut liivinsuojat heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ennestään esikoisen jäljiltä. Kallista lystiä, varsinkin jos imetys ei onnistukaan, jää liivit käyttämättä kun normaalisti en voi sietää kaarituettomia liivejä.

sietokykyä voi treenata, jos lompakko on ohut. Tosin kaikkien pää ei siihen riitä.

Vierailija
14/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli jotain vanhoja ja venyttyneitä, jotka mahtui sen verran päälle, että pystyi kauppaan menemään :)



Suosittelen kyllä ostamaan imetysliivit ihan kunnon liivikaupasta. Mulla oli toiset Lindexin halpikset ja toiset liivikaupasta. Ero oli kuin yöllä ja päivällä. Itse asiassa käytän noita liivikaupasta ostettuja edelleen, vaikken ole imettänyt enää vuoteen :D



-15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyttää liivinsuojuksia, niin ei sotkeennut. Siis ei kertäkäyttösuojuksia vaan pestäviä suojuksia.

Pesin aina lavuaarissa liivit, niin sain ne aina käyttöön. Pari päivää pidin samoja liivejä.

Käytin niitä tosin myöhemminkin, kun enää imettänyt. Niin tuli rahalle vastinetta.

Kai niitä useammat kannattaa ostaa jos on varaa.

Vierailija
16/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaan. Itse olen sieltä kahdet hankkinut. Uskon, että kaikia kokoja löytyy.

Vierailija
17/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyttää liivinsuojuksia, niin ei sotkeennut. Siis ei kertäkäyttösuojuksia vaan pestäviä suojuksia.

parin kuukauden jälkeen kyllä tasottui sen verran, että pystyi menemään jopa yhden päivän samoilla.

Vierailija
18/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsastanut ja onnistuin löytämään yhdet, joissa oli riittävästi ympärysmittaa ja ne tietty ostin. Katsotaan nyt lähteekö imetys edes käyntiin.

Vierailija
19/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarituettomissakin liiveissä on paljon eroa napakkuudessa. Jotkut ovat todella löperöitä kun taas toiset melko ryhdikkäitä.

Vierailija
20/20 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.belua.fi on tyhjennys/alennusmyynti joissakin imetysliiveissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme