Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaako sikainfluenssassa tehdä ruokaa?

Vierailija
22.07.2009 |

onko täällä taudin jo sairastaneita

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä panikoi?

Vierailija
2/2 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahassa influenssassa kyllä jaksa tehdä yhtään mitään. Eikä kyllä edes just syödäkään. Jos taas on vaan keskikorkea kuume ja muuten oireet ei niin hirveät, niin kai sitä jotain jaksaa mikroon lykätä ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi