Lue keskustelun säännöt.
Jaksaako sikainfluenssassa tehdä ruokaa?
Kommentit (2)
Ei pahassa influenssassa kyllä jaksa tehdä yhtään mitään. Eikä kyllä edes just syödäkään. Jos taas on vaan keskikorkea kuume ja muuten oireet ei niin hirveät, niin kai sitä jotain jaksaa mikroon lykätä ainakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
täällä panikoi?