Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset haukuttavat koiriaan taajama-alueella tähän aikaan?

Vierailija
22.07.2009 |

Yksi kivan asuma-alueemme miinuspuoli: ajattelemattomat koiranomistajat! Kesällä ois kiva nukkua ikkuna raollaan, mutta eikös naapurit turret räksytä vielä pihalla (22:55) ja omistaja sauhuttelee muina miehinä vieressä. Silloin kun tyyppi ei ole lomalla, haukuttaa turrejaan heti aamuseiskan jälkeen. Argh! Itsekin olen koiranomistaja, mutta huomioin kyllä naapurit.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haukkuvia hirvikoiria, joilla ajatetaan riistaa? Nyt ei ole kyllä metsästyskausi, joten kannattaa soittaa poliisille. Edes haukuttaminen ei ole luvallista!

Vierailija
2/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ihan takoituksella... Muuta keskelle metsää niin ei haukuta naapurit lähellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jättää koiransa telmimään=haukkumaan paritalonsa pihalle. Eikö tähän aikaan olis soveliaampaa käyttää iltapissalla ja telmimiset hoidetaan muuhun aikaan. Tiiviisti asutulla alueella aika iso joukko saa tästä konsertista nauttia.

Vierailija
4/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri alkaa joskus poraamaan klo 7. Toinen kuuntelee jotain jumalanpalvelusta... elämä on ääntä.