Tuon tietyn ketjun innoittamana kaipaan oppia
siitä, miten alapään karvoitusta siistitään. Aina kun sitä ole tehnyt, tulos on jotenkin amatöörimäinen. Miten, millä ja mistä kohtaan leikataan, että tulee siisti, mutta ei posliini? Onko jotain nettisivuja kuten kampauksista, että mikä on muotia alapään karvoituksessa?
Kommentit (5)
ihan kuin ois aikamoinen satiaspesue peuhaamassa.
Mutta, minä käytän epilaattoria ja ajan stringien ylimenevän. Hyvä tulee ja "loput" nypin pinseteillä. Käsittelyn jälkeen pyyhin desinfiointiaineella.
sellaista karvanpoistoainetta.
Tulos on nähtävissä "siinä" ketjussa.
Kai sitä voidetta voisi laittaa silleen rajatusti eikä läträtä koko aluetta sillä.
Sänki tuntuu pehmeämmältä kuin höyläämisen jälkeen.
Tuosta edestä häpykummun alueelta en aja, nivustaipeista tarvittaessa nyppäisen hajakarvat, ei tule näppyjä kun ei ajele koko värkkiä.
reisiä jne
Pitääkö ajaa joka päivä vai?
t. toinen hämmentynyt