Lue keskustelun säännöt.
4v, 2v ja 3viikkoinen. Mitä puuhaisitte viikonloppuna?`
21.07.2009 |
Miehellä kerrankin vapaa viikonloppu ja ajateltiin lähteä käymään jossain tai tehdä jotain kivaa.
Asutaan Pieksämäellä.
Mitä kivaa keksitte?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nauttisin kotona tai mökillä olosta.