Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 24, vauva liikkuu todella paljon.

Vierailija
08.07.2009 |

Luin, että vauva liikkuu vain muutaman minuutin kerrallaan, mutta mun vauva (esikoinen, muuta kokemusta ei ole) liikkuu ja möyrii vaikka kuinka pitkiä aikoja kerrallaan ja tuntuu että lähes koko ajan. Voiko se olla jotenkin huono asia? Olen toistaiseksi osannut vain iloita asiasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkkaampia :)

Nauti raskaudesta!

Vierailija
2/5 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi, että liikkuu kuin ettei liikkeitä tuntuisi ja saisi pelätä, onko kaikki kunnossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko alkuraskauden ollut milloin mistäkin huolissani, ja kun liikkeet alkoivat tuntua, tuntui että vihdoin saan hengähtää. Luin vaan yhdeltä keskustelupalstalta kommentin, että voikin olla merkki napanuoran kiertymisestä kaulan ympärille..

Vierailija
4/5 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kolmen lapsen kokemuksella voin kertoa, ettei se vauhti mahan ulkopuolella sitten ainakaan hiljenemään päin yleensä ole...

Mulla esikoinen laittoi äitinsä sisuskaluja uusiin järjestyksiin oikein urakalla. Ei tosiaan tarvinnut paljon liikelaskuja harrastaa, kun yks veti volttia alvariinsa :D Kaksi nuorempaa on olleet HUOMATTAVASTI rauhallisempia - sekä mahassa, että mahan ulkopuolella...

Onneksi vauvan kasvaessa mahassa ei ole sitten loppuvaiheessa ihan niin paljon tilaa mellastaa. Vois kolmekiloinen mellastaja muuten saada olon jokseenkin tukalaksi... (Tai voi se saada, vaikkei tilaa oliskaan - ite valvoin 2kk ENNEN esikoisen syntymää öitä... Maha vaan hytkyi ja pomppi kun tyttö piti bileitä... :D)

Vierailija
5/5 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoittautuivat todella rauhalliksi synnyttyään, ja edelleenkin 4-6 v iässä. Nukkumaan on molemmat ruvenneet 2 kk ikäisenä täysiä öitä.