Tsempatkaa mua lähtemään pyörällä töihin!
Huomen aamulla ois eka aamu kun pitäs töihin pyöräillä, n. 6km suuntaansa. Kun vaan sais lähdettyä eikä seliteltyä itselle et miks täytyy ottaa auto. :)
Kommentit (8)
Toki polkaiset fillarilla, varmasti nätti ilma huomennakin. Koita selittää itselles miksi sun kannattaa jättää auto kotiin. Kunto pysyy yllä, saat raikasta ilmaa, kuulet lintujen laulun, et saastuta jne... ;)
itsekin kieriskelin tänään illalla samoissa tuskissa,että pyörä vai auto...mutta valitsin pyörän ja ai että miten oli mukava polkea (8km) töihin ja on hyvä olo siitä että sai liikuntaa!!! Taas aamulla sitten poljen kotiin päin ja tiedän kuinka hyvä olo siitä tulee!!!!!
Joten pyörällä menet,älä edes ajattele muita vaihtoehtoja!! =)
Mulla on 7km ja pyöräilen vuoden ympäri. Ihan älyttömän hienoa, että on mahdollisuus kuntoilla työmatkan aikana, ei välttämättä tarvi enää illalla lähteä lenkille. Mutta usein menen silti ;) Kunto kasvaa, jalat saa kauniit lihakset ha työpäivä alkaa ihanan raikkaasti kesäisessä aamussa. Suosittelen.
Talvella välillä tökkii hiukan ja tekisi mieli mennä autolla, mutta olen sitkeä sissi ja vain paukkupakkaset tai lumimyrsky saa pyörän jäämään kotiin.
Minä pyöräilen aina niin kovaa, että käytän urheiluvaatteita matkalla ja vaihdan töissä työvaatteet päälle ja korjailen meikkiä jne.
Nyt tulee kyllä lähdettyä pyörällä, ihana päivä ja kalorit kuluu. :)
Ap
ensimmäinen, tuo vaikein kerta, on takanapäin!
Ehkä se tästä lähtee.
T. Ap 160cm ja 85kg
Helppo ja nopea mennä fillarilla. On naurettavaa luuserointia käyttää tollaseen matkaan autoa.
Itse pyöräilen 14 km suuntaansa päivittäin
menee ihan kevyesti ja nyt on vielä niin kiva sääkin nautiskella pyöräilystä, mutta ei se kyllä minun takapuolelleni tee mitään.
Pyöräilen aina ja kaikkialle, ja vuoden verran minullakin oli juuri tuo 6km matkaa yhteen suuntaan työhön, enkä huomannut mitään muutosta kropassa, ihan yhtä hyllyvä oli kuin aiemminkin
minulla on ollut samanlaisia vaikeuksia, mutta tällä viikolla on ollut tosi ihanaa polkea. Viimeksi olin pyyörällä töissä toukokuussa.