Lue keskustelun säännöt.
kylpylät
24.06.2009 |
kylpylään meno mielessä.kokemuksia etenkin pienemmistä kylpylöistä olisi mukava saada.onko kokemusta esim. forssan vesihelmestä? tyttö 5v ja vauva 6kk matkassa mukana.ei suuria vaatimuksia.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla