Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei helvetti! Tili tuli tänään ja vuokran ja parin laskun jälkeen tilillä on enää 500e käyttöön kuukaudeksi :' (
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosin laitan 3:lle säästötilille sivuun joka kk
Musta toi on jo melko paljon käyttörahaksi.. Opiskeluaikaan jouduin elää alle 200 eurolla kuussa, tosin sit lapsen synnyttyä lapsilisät siihen vielä..
menoa... pää pystyyn ap, tuleehan sille lapsilisät vielä =)
Niistä menee 500-600¿ kesärenkaisiiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ehkä korkeintaan 300e kuukauden ruokiin yms. 3 henkeä on meitä.
Tällastahan se vaan on :(
Penninvenytystä.
Alue: Aihe vapaa
Ei työnteolla enää Suomessa elä.