Kiva, 6v sit nukahti 5 aikaan ja nukkuu vieläkin. Onkohan tulossa kipeäksi
Kommentit (9)
yleensä menee 8 aikaan nukkumaan jos seuraavana päivänä eskari, saa nähdä nukkuuko jo yöuniaan
Koko 2min silmät seisoi päässä. Et taitaa kipeäksi olla tulossa. Kuumetta ei ainakaan tuntunut olevan. Herännyt tänään ihan normaaliin aikaan kuitenkin ettei univajeesta ainakaan kyse
Mistä voisi olla kyse kun ei lämpöäkään ole.
Laita vaikka suihkuun/kylpyyn jotta yöunikin sitten taas maistuu.
Eikös silloin kun on kuumetta niin nukuta? Lapsella ei ole kuumetta eikä ole kyllä muutenkaan ollut kipeän oloinen tänään. Tosi harvoin nukahtaa edes sohvalle, yleensä jos illalla meinaa nukahtaa niin menee kyllä omaan sänkyyn. Nyt silmät vain menivät kiinni ja 5 saakka on nukkunut
Ei vain koskaan ole tuolla lailla nukahtanut. Herätin ja sanoin että hakee keittiön pöydältä leipää jos on nälkä. Ihan pihalla koko lapsi. Haki kaikki leivät ja toi ne minulle. Sanoin että syö itse, niin lähti kävelemään makuuhuoneeseen 4 leipää kädessään. On kyllä ihan pihalla, parempi laittaa uudestaan nukkumaan
jos mä olisin sä, ni menisin nyt katsomaan sitä lasta. Varsinkin kun ei normaalisti päikkäreitä ota. Saatko sä sitä lasta kunnolla hereille?
Sateisella ilmalla itseäkin nukuttaa kovasti.