Lue keskustelun säännöt.
APUA! Miten ison finnin saisi laskeutumaan huomiseksi? Puristin ja turposi :(
23.02.2008 |
Kun näytti siltä että sieltä saisi jotain ulos (on ollut jo pari viikkoa tuossa poskessa).. ei sitten saanutkaan vaan se turposi sormenpään kokoiseksi ja meni ihan punaiseksi siitä päästä :(( Itkua väännän kun se on niin karmeen näköinen ja ikuinen riesa aina jossain joku kamala finni :(
Onko mitään konstia miten sen saisi laskeutumaan? Kiitos jos joku osaisi auttaa. En muuten kehtaa huomenna poistua kotoa..
Kommentit (5)
sama kapi kun mulla? :)
Melkein 2kk leuassa ollut finnin näköinen patti ja jos yrittää puristaa niin mitään ei tuu ja muuttuu vaan punaiseksi.. =(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siis sitä haavoille tarkoitettua ei mitään tolua tms. :)
ap