Lue keskustelun säännöt.
Onko Amazing Racesta näkyny jo se tuotantokausi, jossa kilpailijat käyvät Suomessa?
07.04.2008 |
Olen katsonut kaikki muut paitsi nyt nähtävää edeltäneen tuotantokauden.
Kommentit (4)
Kesti muistaakseni parin jakson verran Suomi-osuus ja taisivat mennä sitten Ruotsiin (kai?)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
me ollaan täällä pahasti jäljessä tuotantokausista. Suomessa vierailtiin kaudella 10 ja me mennään ehkä jossain 5-6 paikkeilla.
.. muisti pätkii eli kävin googlailemassa ja tuo Suomi osuus on vasta 10:llä tuotantokaudella (nyt telkassa menossa 8:s kausi).
Muistin väärin varmaan siksi koska tästä lehdissä silloin vouhkattiin kun tulivat Suomeen.
taitaa olla vielä ainakin yksi kokonainen kisa ennen sitä missä ollaan Suomen Turus. Aika jälkijättöisesti Suomessa näytetään