Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Amazing Racesta näkyny jo se tuotantokausi, jossa kilpailijat käyvät Suomessa?

Vierailija
07.04.2008 |

Olen katsonut kaikki muut paitsi nyt nähtävää edeltäneen tuotantokauden.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla vielä ainakin yksi kokonainen kisa ennen sitä missä ollaan Suomen Turus. Aika jälkijättöisesti Suomessa näytetään

Vierailija
2/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti muistaakseni parin jakson verran Suomi-osuus ja taisivat mennä sitten Ruotsiin (kai?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan täällä pahasti jäljessä tuotantokausista. Suomessa vierailtiin kaudella 10 ja me mennään ehkä jossain 5-6 paikkeilla.

Vierailija
4/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. muisti pätkii eli kävin googlailemassa ja tuo Suomi osuus on vasta 10:llä tuotantokaudella (nyt telkassa menossa 8:s kausi).



Muistin väärin varmaan siksi koska tästä lehdissä silloin vouhkattiin kun tulivat Suomeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi