Lue keskustelun säännöt.
Jos Ike hakisi nyt sairauslomaa masennuksen vuoksi, 90% teistä erottajista kääntyisi säälimään häntä!
30.03.2008 |
Näin se vaan menee. Politiikkaa seuranneena kokemuksesta tiedän. Ja myös poliitikot tietävät ja käyttävät tätä naisten hyväntahtoista hölmöyttä härskisti hyväkseen.
Kommentit (2)
ei välttis ole työkykyinen pitkiin aikoihin ja Suomi kuitenkin tarvitsee ulkoministerin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jotka ovat ongelmansa itse aiheuttaneet