Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö kaikkia vaatteitasi ja jos et niin miksi?

Vierailija
27.01.2024 |

Säilötkö vaatteita jotka esim liian pieniä, ajatuksena että voit joskus mahtua niihin tai säilötkö esim jälkipolvelle? Vai onko sinulla vaatteita liikaa ettet kerkeä kaikkia pitämään? Itselläni ehdottomasti jälkimmäinen. Kesä on niin lyhyt ja olen hamstrannut liikaa mekkoja. Edelleenkin sorrun niitä ostamaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ostaa alesta kahdet housut ja useamman erilaisen valkoisen paitapuseron. En pidä kaikkia paitoja samaan aikaan käytössä. Jätän yhden tai pari paitaa odottamaan tulevaa käyttöä. Töissä on oltava siisti, joten kaapista löytyy tarvittaessa varmasti siisti paita. Vaatteita ei ole kovin paljon mutta ne sopii toisiinsa.  Paino on pysynyt samana joten väärän kokosia vaatteita ei kaapeissa juurikaan ole. 

Vierailija
2/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole aikaa kierrättää kaikkia vaatteita, osa on ns reservissä jos vaikka pyykinpesu estyy syystä tai toisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Epäsopivat oon myynyt kirppiksellä pois. Mulla ei ole yhtään turhaa vaatetta seisomassa kaapissa, kaikille on käyttöä vuodenajan mukaan. Vaatteita ei ole liikaa.

Vierailija
4/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, ihan liikaa vaatteita. Toisaalta osa on jo ainakin 20v vanhoja joita käytän edelleen, monet ajattomat mustat mekot esim. tällaisia. Koko pysynyt samana koko aikuisiän niin jotenkin vain kertyy vaatetta kaappeihin kun ei tarvitse laittaa esim sen takia pois ettei mahdu päälle. Aikuiset tyttäret ovat onneksi viime vuosina innostuneet tyhjentämään minun varastoja itselleen käyttöön. 

Vierailija
5/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan liikaa vaatteita, mutta en mä raaski niistä luopuakaan. Varsinkin kesämekot on mun heikkous, niitä tulee aina ostettua, vaikka aika harvoin käytettyä.

Vierailija
6/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kaikkia. Kirppareilta haalin kampetta, mutta en juuri raaski luopua löydöistäni. Ennemmin tai myöhemmin ne käyttöön päätyvät kuitenkin. Mekkoja on viitisentoista, kun niitä löytyy kirppiksiltä kivasti. Vähän ostan kaupasta, lähinnä alusvaatteita ja legginssejä on pakko ostaa.

Vierailija
7/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee usein otettua ne esillä olevat.

Vierailija
8/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikselle vien välillä kun uhkaa tila loppua. Niin kauan kun tilaa on, en näe ongelmaa miksi pitäisi luopua. Varmaan tulen toisiin ajatuksiin jos tästä pitäisi muuttaa.

Vierailija
9/11 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kivoja mekkoja en käytä riittävän paljon koska pelkään että ne menevät virttyneiksi. Minulla on myös vaatteita 70, 80, ja 90 luvuilta vaikka en niitä käytä, ihan vain sen takia että ne ovat hienoja. Kaapit ei pursuile vaatteita kuitenkaan vaan kaikki mahtuu hyvin

Vierailija
10/11 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä puoliakaan. Olen ladannut sovelluksen, joten tiedän sen varmasti. Sovellukseen olen vienyt vain ne vaatteet, joita kuvittelin käyttäväni, ja näin vuoden jälkeen sain havaita, että olen käyttänyt vain 40% näistä vaatteista edes yhden kerran tänä aikana.

Vierailija
11/11 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäidin vanha häämekko on ainoa mitä säilön enkä käytä.Muuten olen erittäin tehokas kierrättäjä ja vaatekaapin siivooja. Ostan lähes kaiken käytettynä ja tarpeeseen.