Lue keskustelun säännöt.
Hyi.. Kävelin eilen illalla ratapihan penkalla, ja sorasta törötti luu
04.07.2006 |
Näytti ihan ihmisen käsivarren luulta. Yritin potkia luuta irti, että josko siellä olisi enemmän, mutta luu ei irronnut. Tuli karsea olo. Toivottavasti oli vaan jonkun eläimen..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voihan se olla jonkun ruumiskin