Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi.. Kävelin eilen illalla ratapihan penkalla, ja sorasta törötti luu

Vierailija
04.07.2006 |

Näytti ihan ihmisen käsivarren luulta. Yritin potkia luuta irti, että josko siellä olisi enemmän, mutta luu ei irronnut. Tuli karsea olo. Toivottavasti oli vaan jonkun eläimen..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla jonkun ruumiskin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme