Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan kokeillut hoitaa hiuksia öljyllä?

Vierailija
27.03.2008 |

Hoitaisiko esim. oliiviöljy kuivia hiuksia? miten käytetään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele oliiviöljyä, se tekee hiuksista liian rasvaiset. Olen käyttänyt argan öljyä, kookosöljyä, jojobaöljyä ja viinirypäleensiemenöljyä. Kaikki ihan loistavia ja olen onnistunut kasvattamaan hiukset lähes puoleen selkään käyttämällä säännöllisesti.

Tässä ihan hyvä sivu missä lukee miten kannattaa käyttää: http://oilandhair.com/argan-oil/argan-oil-for-hair/

Vierailija
2/10 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argan oil on ihan parasta. Klippoteketiltä on erilaisia argan öljy tuotteita, Sokokselta ainakin saa. Mulla on luonnonkiharat ja öljyn ansiosta tosi pehmeät ja hyvän näköiset. Käytän melkein päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viikko öljyän hiukset ja varsinkin päänahan oliiviöljyllä, jonka annan vaikuttaa 3 tuntia. Sitten pesen shampoolla öljyn pois. Hiukset tuntuvat mukavilta, eikä hilse vaivaa koskaan.

Vierailija
4/10 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella kannattaa käyttä viskositeeliltaan notkeampia täyssynteettisiä öljyjä.

Vierailija
5/10 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuukaudessa laitan kookosöljyä koko hiuksiin ja annan sen vaikuttaa pari tuntia tai kauemminki joskus. Joskus hiuksia esimerkiksi vaalentaessa käytän kookosöljyä niin se ei vahingoita niin paljon ja hiukset on paljon terveemmän näköset sen vaalennuksen jälkeen kuin mitä ne olis ilman sitä öljyä.

Vierailija
6/10 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa laitan hiuksiin käytettävää öljyseerumia ei rasvoita mutta pehmentää ja tekee helpommin kannattavaksi pitkät hiukset.Olen ryhtynyt öljyämään kasvonikin iltaisin oranssista pullossa olevalla Bio oil öljyllä. Yllättävää on että ihon kuivuus,pikkujuonteet,värivirheet ja satunnaiset aikuisiän finnit ovat jääneet historiaan. En olisi ikimaailmassa uskonut,että öljy voi tehdä iholle hyvää luulin sen vain rasvoittavan ja tukkivan huokoset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän säännöllisesti hiuksiin tarkoitettuja öljyjä sekä hoitoaineena pesun yhteydessä. Tuntuu että on auttanut latvojen hyvinvointiin.

Vierailija
8/10 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan silloin tällöin pään täyteen kookosöljyä yöksi ja pesen aamulla shampoolla pois. Tulee muuten oikeasti pehmeät hiukset! Saattaa joutua pesemään kahteen kertaan shampoolla, mutta kun pesee vain päänahan ja jättää latvat rauhaan, niin ne pysyy pehmeinä eikä tarvitse hoitoainetta laittaa shampoopesun jälkeen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobililla on parhaat öljyt

Vierailija
10/10 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyn ongelma on, ettei se imeydy ilman emulgaattoria. Vesi käy hyvin emulgaattoriksi eli öljyhoito pitää laittaa kosteisiin hiuksiin, ei kuiviin. Sama pätee ihoöljyihin. Ne tulisi levittää kostealle iholle ja kevyin pyörivin liikkein hieroa ihoon. Vesi imeyttää öljyn ihoon, pelkkä öljy jää lillumaan ihon/hiusten pintaan.