Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää päiväkodissa?

Vierailija
10.04.2008 |

kehukaapa nyt! Olen viemässä lapsiani päiväkotiiin, kun itse menen töihin.



lapset 3 ja 5

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaalla paljon hyviä ystäviä! Paljon leikkejä, askartelua, ulkoilua, erilaisia projekteja, retkiä, aamuisin terveellinen puuro ja hyvä ruoka muutenkin. Kuulemma tosi kivat tädit.



2,5-vuotiaalla muutama oma hyvä ystävä, RAKKAAT hoitotädit, turvalliset rutiinit, paljon ulkoilua, leikkiä, hyvää ruokaa ja lepohetki päivittäin samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla