Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä hyvää päiväkodissa?
10.04.2008 |
kehukaapa nyt! Olen viemässä lapsiani päiväkotiiin, kun itse menen töihin.
lapset 3 ja 5
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
5-vuotiaalla paljon hyviä ystäviä! Paljon leikkejä, askartelua, ulkoilua, erilaisia projekteja, retkiä, aamuisin terveellinen puuro ja hyvä ruoka muutenkin. Kuulemma tosi kivat tädit.
2,5-vuotiaalla muutama oma hyvä ystävä, RAKKAAT hoitotädit, turvalliset rutiinit, paljon ulkoilua, leikkiä, hyvää ruokaa ja lepohetki päivittäin samaan aikaan.