Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraako kukaan Lostia sitä mukaa, kun jaksoja tulee (Amerikasta siis)?

Vierailija
20.02.2008 |

Aika mielenkiintoiseksi mennyt, sanoisin. Mahtaakohan siinä sarjassa joskus tulla joku järjellinen loppu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin niinkuin panttivankeina? Jos kerran vain 6 pääsi pois.

Vierailija
2/2 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Sayid teki mitä teki käsittääkseni siksi, että saisi pelastettua " loput" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi