Lue keskustelun säännöt.
Seuraako kukaan Lostia sitä mukaa, kun jaksoja tulee (Amerikasta siis)?
20.02.2008 |
Aika mielenkiintoiseksi mennyt, sanoisin. Mahtaakohan siinä sarjassa joskus tulla joku järjellinen loppu?
Kommentit (2)
Ja Sayid teki mitä teki käsittääkseni siksi, että saisi pelastettua " loput" .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jotenkin niinkuin panttivankeina? Jos kerran vain 6 pääsi pois.