Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toispuoleinen kurkkukipu, mitäs tää nyt SIT ON ??

Vierailija
27.03.2008 |

yskää ja nuhaa ollu toista vkoa, pääsiäisenä myös lämpöilyä, nyt alkoi toispuoleinen kurkkukipu, kuuluuko tämäkin tämän talven tauti " kastiin" vai onko syytä huolestua ?



Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka voi levitessään aiheuttaa vakaviakin sairauksia, kuten verenmyrkytyksen.

Vierailija
2/9 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ihan tavallista flunssaa. Mutta pojallani oli toisella puolella streptokokki, imusolmukkeet turposivat siltä puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ap

Vierailija
4/9 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lie ?



t ap

Vierailija
5/9 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin silloin toispuoleista kipua, kunnes sen pirun aftan sieltä löysin tonkimalla.

Vierailija
6/9 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähä mitä tästäkin koituu?

Juuri 2 vkoa sitten lopetin antibiootin... =(





t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihin kohtaan se tulee?

Vierailija
8/9 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on kaikki " klassiset" flunssaoireet, niin tuskin on bakteeri-infektio kyseessä. Näin meitä on valistanut korva- ja kurkkutautien erikoislääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja mihin kohtaan se tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan