Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Ikean Svala-lastenpöytä + tuolit hyvät?

Vierailija
03.04.2008 |

Siinä on pöytä ja 2 tuolia, maksaa 29,95 e. Onko tarpeeksi kestävä lasten leikkeihin? Minkä hintaisia vastaavat on?



Ja miten tuo maalaus/petsaus, jos joku on tehnyt, niin onko se onnistunut hyvin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole menneet miksikään, eivät linksu tms. tyytyväinen olen ollut (jos vaan ovat samat mitä luulen eli ne puiset, käsettelemättömät). Lakkasin meidän omat valkolakalla ja hyvin on pysynyt.

Vierailija
2/2 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole aika edullinen sellaisiin kalusteisiin nähden mitä voi ostaa esim. Iskusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan