Haluaisin alkaa kierrättämään, miten ne menikään? Biojäte on ainakin sellaista mikä on joskus ollut " elossa"
Eli kaikki ruoantähteet, muista ei ole hajuakaan.
Ajattelin tehdä roskiskaappiin laput jokaisesta että mikä kuuluu mihinkin lootaan mutta tarvitsisin siihen teidän apujanne. Ehkä joku muukin " ei kierrättäjä" innostuisi kierrättämään
Kommentit (3)
vaatteet myyt kirpparilla jos et jaksa vie konttiin tai uff laatikkoon..
Näitä ainakin meillä harrastetaan.... varmaan joku keksii vielä jotain hyviä tapoja.
Kierrättäminen on itsestäänselvyys ja merkki edes alkeellisesta sivistystasosta. Uskomatonta, että joku kyselee alkeita, joita on selitetty jo ala-asteella varmaan 20 vuotta. Kiva kuitenkin että aloitat edes nyt, parempi myöhään kuin ei ollenkaan... Masentaa vaan ihmisten typeryys ja laiskuus:(
Tässä esim. hyvä linkki, josta löytyy kaikki tarpeellinen :)
http :// www .helsinki .fi/jarj/symbioosi/kierratys/