Lue keskustelun säännöt.
Aiheuttaako raskaus ilmavaivoja?? :O
27.03.2008 |
Hyi kauhea että voi omat pierut haista pahalle!! rv 9 menossa.
Kommentit (3)
Loppuvaiheessa raskautta se vasta pierettääkin, ja voi ziizuz sitä hajua! :-|
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun jo nyt on miehen mielestä tosi voimakkaan hajuisia. :/
mulla oli juurikin alkuraskaudesta sama vaiva... ei kiva