Lue keskustelun säännöt.
Kuinka muistatte lastenne kerho-ohjaajia joulujuhlassa?
Kommentit (2)
ideana vaan nyt ylipäänsä muistaa jotenkin ja jos noista ei tykkää nehän voi käyttää vaikka askarteluun :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta jos olisi jonkun kerhon joulujuhlat, antaisin jotain pientä, joka ei jää riesaksi. Suklaan, hillon tms. voi syödä, kynttilän polttaa, saippuakin kuluu... Tällaisilla olen muistanut lasten hoitajia ja opettajaa.