Kiinnostaako miehiä naisen ammatti, koulutus, arvomaailma tai luonne?
Kommentit (134)
Luonne, arvomaailma, ulkonäkö. Ei niinkään ammatti tai koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Luonne, arvomaailma, ulkonäkö. Ei niinkään ammatti tai koulutus.
Ulkonäkö oli kohdillaan. 20v hoikka,mutta ei kelvannut siivoojan työ.
Luonne ja snadisti arvomaailma. Noilla muilla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Luonne ja snadisti arvomaailma. Noilla muilla ei ole väliä.
Sen verran lisään tuohon, että jos on lisäksi ammatti ja koulutus siihen, sekä tulee omillaan toimeen, on paketti jo varsin toimiva.
Sanoisin, että ekana ulkonäkö ja olemus. Sitten luonne ja persoona. Sen jälkeen tulee muut.
Kylmä ihminen voi valita kumppanin ammatin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ahnas peräaukko pitää olla 🥵
Tiedän yhden tapauksen. Naisen, joka tykkää peppuseksistä. Muuten vaatimattoman näköinen. Miehiä on ollut aina. Eli tuo mieltymys ratkaisee.
Nimenomaan. En ois valinnu mun vaimoa jos se ei ois ollu poliisi, eli arvomaailma kohdillaan.
Ei kiinnosta. Alistuva luonne ja ulkonäkö kiinnostaa, mutta loppupeleissä pelkkä alistuva luonne riittää.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. En ois valinnu mun vaimoa jos se ei ois ollu poliisi, eli arvomaailma kohdillaan.
Käsiraudat ja pamppu tulee työn puolesta. Ei tarvitse erikseen ostaa.
Ammatti ja koulutus on se ykkösjuttu. Ei nappaa mikään lähärilissu, vaikka olisi miten kiva luonne. Sitten kun on amikset karsittu pois voidaan miettiä muita tekijöitä kuten luonnetta.
Ulkonäkö on tärkein, sitten ikä. Ansaitun rahan määrä ja ammatti seuraavaksi. Arvot ja luonne ovat vähäpätöisiä seikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep, se kertooki paljon. Aarnio hyvä esimerkki.
Olisi kiintoisaa tietää millainen nainen on valmis ja halukas asettumaan parisuhteeseen miehen kanssa, jota ei kiinnosta lainkaan naisen ammatti, koulutus, arvomaailma tai luonne. - Hän ei varmasti olisi nainen, jonka kanssa itse olsin valmis tai halukas etenemään parisuhteeseen, koska tällainen "kiinnostamattomuus" kertoisi minusta, että arvomaailmamme ovat luultavasti liian etäällä toisistaan, että meistä olsi elämään yhdessä. ainakaan parisuhteessa.
Sinkkumies
Kiinnostaa. Ensisijassa konservatiivinen mutta tästä voidaan aika hyvin neuvotella. Mistä ei neuvotella on se keskeisin "speksi" eli on koulutus ja osaaminen. Ellei sitä ole, niin ehdoton speksi on valmius hankkia koulutusta itselleen, myös minä olen valmis osallistumaan naisen koulutuskustannuksiin. Eli pelkällä peruskoulun päättötodistuksellakin kelpaa, kunhan naisellani olisi valmiudet kouluttautua eteenpäin. Toinen keskeinen vaatimus josta en tingi, on yleinen harrastuneisuus. Olen nänhyt kaikenlaisia muoviblondeja, eli pelkällä ulkonäöllä ei naisekseni pääse.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, vain ulkonäkö. Isot tissit, hyvä perse, hyvä pno.
T. Perähikiän amis
Luonne ja arvomaailma on tärkeimmät, terveet perinteiset perusarvot pitää olla ykkösasia, mikään wokedei tai äärifeministi ei käy ei ikinä.
Nätti ja hyväluontoinen. Muu ei ole tärkeää.
Simppeli ei-akateeminen käyttöliittymä on paras.
Tissit pääasia, suikkari ja naintitaidot kakkosena, riettaus kolmantena
Omat kriteerit: aivan sama mitä paheita tai hyveitä löytyy, kunhan ollaan samalla aaltopituudella ja keskustelun dynamiikka toimii vastavuoroisesti.
Ei kiinnosta, vain ulkonäkö. Isot tissit, hyvä perse, hyvä pno.