Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kuka on paras sinkkuäiti ja miksi?
Kommentit (3)
Onko vuorosanatkin kirjoitettu valmiiksi? Miehille ei ainakana, koska eivät saa mitään suustaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Onko vuorosanatkin kirjoitettu valmiiksi? Miehille ei ainakana, koska eivät saa mitään suustaan.
Alue: Aihe vapaa
Näin päällisin puolin vaikuttavat kaikki vähän höperöiltä. Reetta vaikuttaa tylyltä, Anna hössäkkeeltä ja Teija...no...ehkä se on kaikkein mukavimman ja aidoimman oloinen mutta outo minusta sekin on.
Huonot valitsivat loppukolmikkoon minusta.