Voi helvetti, pukki 40€/10min!
Kommentit (8)
Vierailija:
Eihän tuossa ajassa ehdi jakaa lahjojakaan.
Eihän pukki ehtisi käydä kuin 4-5 paikassa aaton aikana, jos hän jakaisi joka paikassa lahjat.
lahjat meille ilman että itse pukki tulee vierailemaan. Tuolla pukkiin menevällä summalla ostettiin lapsille leluja lisää pukinkonttiin.
tekisi kanssa mieli olla ilman pukkia ja sanoa lapsille että jätti lahjat oven taakse, mutta kun se joulupukki kuuluu jouluun ja lapset sitä niin odottavat niin pakko kait se on sitten vaan maksaa....
ei tarvitse miettiä, onko pukki maistellut tai muuten vain myöhässä. ja on taatusti luotettava ja mukava pukki.
Meillä savossa pukki maksaa 25¿ ja kuulosti ihan asialliselle. En kyllä tiedä miten pitkään on. Edullinen tuo kyllä on, että saas nähdä minkälainen pukki ovelle kolkuttaa...
Oli meillä myös viime jouluna.
Jakoi kaikki lahjat ja ajan kanssa.
Sen lisäksi ehti jutustella lapsen kanssa ja oli ihana kiireetön tunnelma.
Toivottavasti hän tekee pukkihommia vielä monta vuotta.
Muistattehan kun hintaa kauhistelette että kyseessä on kuitenkin jouluaatto.
Paljonko teille pitäisi maksaa että viitsisitte sen viettää kiertelemällä vieraiden ihmisten koteja,ilahduttamassa vieraita lapsia.
Tuskin ihan ilmaiseksi lähtisitte.
Pitää olla puku ja autokulut myös. Hyvästä työstä maksan mielelläni hyvän palkan.
Eihän tuossa ajassa ehdi jakaa lahjojakaan.