Lue keskustelun säännöt.
Tietääkö joku , mitä tarkoittaa Nokian 2626 kännykän näytössä
11.12.2007 |
näytössä vasemmassa yläkulmassa " avaimen" vieressä on nuoli ylöspäin ja sen alla 2 kaarevaa viivaa ? Ei ole soitonsiirto . Kiitos
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei viesti ollutkaan lähtenyt