Lue keskustelun säännöt.
ostan richard scarryn " iloisen sanakirjan" . onko jollain ylimääräisenä?
06.11.2007 |
jos jollain on kaapin perällä lukijaa vailla, niin laita postia:
elisa. m at netti. fi
-kiitos:)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla