Lue keskustelun säännöt.
Lauri Tahka on kylla komea ja charmikas mies, mutta sen musiikki on aivan kauheaa. Luulen, etta jos Tahka nayttaisi vaikka Sepi Kumpulaiselta, musiikki ei myisi laheskaan
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla