Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko kiristaa kukkaronnyoreja. olen kahden lapsen yksinhuoltaja. Visaa on helppo heilauttaa. Miten sáisin taloutemme balanssiin?

Vierailija
26.12.2007 |

Rahat ovat todella vähissä. Iso visalasku taas tulossa. :((

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen yh ja luotolla/osamaksulla en osta mitään. Velkaa ei ole mihinkään suuntaan ja helppo olo. Ennen kuukauden alkua tarkastan menot ja arvioitavat tulot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä