Lue keskustelun säännöt.
Sarjasamme tyhmiä kysymyksiä
17.12.2007 |
Lopetin imetyksen syyskuun puolessa välissä. Rinnat ei meinanneet hyväksyä asiaa ;) vaan olivat useamman päivän kipeät ja täydentuntuiset. Nyt kolme kuukautta imetyksen lopettamisesta, mulla edelleen tulee maitoa? Kauanko oikein menee, että maidoneritys loppuu? Ei sitä nyt ihan vuotamalla valu, mutta jos puristaa nänniä niin heti ruiskahtaa maitoa. Kiitos vastauksista!
Kommentit (2)
ekan imetyksen jälkeen maitoa valui spontaanisti vielä useita viikkoja. puristamalla tuli vielä yli vuoden jälkeen lopettamisesta.
toisen kanssa spontaanisti ei tullut edes viikkoa. puristamalla tulee vielä, kun lopettamisesta on pari kuukautta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt olen uudestaan raskaana, silloin se maidon tulo loppui kokonaan. Ja kohtahan se sitten alkaa uudestaan. =)