Lue keskustelun säännöt.
Kumpi on ruokakaupan alalla korkeammalla " pallilla" ...
05.11.2007 |
kassassa istuva vai esim. hedelmä/lihatiskejä täyttävä myyjä?
Kommentit (2)
opiskeluaikoina oli lottovoitto päästä kassalta osastolle
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tiedä miksi.