Itse aloitin vuosi sitten ja nyt olen 15kg kevyempi. Puoli vuotta olen syönyt normaalisti eikä kiloja ole tullut takaisin. Olisi minullakin joulun jälkeen vielä tarkoitus tsempata. Tavoitteena olisi kiinteyttää jalkoja ja takapuolta sekä saada lisää lihaksia.
Itse aloitin vuosi sitten ja nyt olen 15kg kevyempi. Puoli vuotta olen syönyt normaalisti eikä kiloja ole tullut takaisin. Olisi minullakin joulun jälkeen vielä tarkoitus tsempata. Tavoitteena olisi kiinteyttää jalkoja ja takapuolta sekä saada lisää lihaksia.