Lue keskustelun säännöt.
Mitäs teillä on tänään hampaankolossa perhepäivähoitajia vastaan?
17.12.2007 |
Sain juuri syötyä ja huilittua, joten olen hyvällä tuulella - olkaa hyvä ja yrittäkää pilata päiväni.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meil on nii surkee palkka työhön nähden.. = )