Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sinusta 126 000 e lainaa paljon vain vähän kahdelle maksettavaksi?
Kommentit (4)
ollilalle vähän ja työttömälle varattomalle pariskunnalle paljon.
Kerro vähän taustatietoja niin on helpompi vastata!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos taas hyvätuloisia, ok.
Varmasti saat kommenteja, että pieni laina on. Mutta pienillä tuloilla pirullinen ja pitkä maksettava..
Sanoisin, että hyvä mittari on se, pystyttekö " hampaita kiristelemättä" tekemään yhden kunnon loman vuodessa?
Jos ette, tulee tappelua rahasta muutenkin ja lainaa siis liikaa..
tuo mainitsemasi summa ei ole paljoa.. meillä on 70000¿ enempi..
Alue: Aihe vapaa
tuloista ja muista menoista