Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulupukki aattona 16.30, onko ihan tyhmä aika?

Vierailija
17.12.2007 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin aikaan syötte jne.

Vierailija
2/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään vasta sen jälkeen. Tuo sopii perheen aikatauluihin hyvin ja kerkiää lapsetkin tutustua uusiin leleuihinsa rauhassa eikä tarvitse mennä heti nukkumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan V mikä kysymys

Vierailija
4/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota mä en ihan ymmärrä... Mitä ne sitten tekee koko loppupäivän/illan? Lapsilta menee koko odottamisen riemu sivu suun!

Vierailija
5/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

daaaaaah, mitä välii monelta pukki tulee???!!!

Vierailija
6/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä herää lapset kohta klo 7 jälkeen ja saisivat sitä riemua nauttia monta tuntia jos pukki tulisi klo 10.30... tosin nyt saavat vielä enemmän " nauttia" odottamisesta kun pukki tulee klo17



Eikös sitä pukkia ole odotettu jo monta viikkoa? ja että mitäkö illalla tehdä kun pukki on käynyt? jospa vaikka puuhailis niiden saatujen lahjojen kanssa...

Tykkääkö teidän lapset että heti pitää lähtee nukkumaa kun on pukki käynyt? ei ehdi paketteja avata kun käy käsky pehkuihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kysymystäsi. Haetko hyväksyntää av:lta jopa joulupukin varaamiseen?!

Vierailija
8/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pukin klo 10.30 tuomista lahjoista ei enää riitä tekemistä edes sille iltapäivälle? Mitenkähän mahtaa sit joulupäivä ja tapaninpäivä sujua? no onneks sit koittaa arki ja pääsee kauppaan ostaa lisää roinaa että lapsille riittää virikettä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hyvä aika, koska näin lapsilla on todella aikaa leikkiä uusilla leluilla ilman että nukkumaan meno venähtää mahdottoman myöhäiseksi

Vierailija
10/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ajattelitte materialistisesti. Omasta lapsuudestani muistan ainakin sen aattopäivän, miten pitkä ja jännä se oli. Miten katsottiin lastenohjelmia ja syötiin puuroa ja käytiin saunassa ja haudoilla ja odotettiin, odotettiin, odotettiin... Lahjat ei sitten välttämättä nykyajan mittapuun mukaan olleet mitään ihmeellisiä, mutta se odotus teki niistä niin hienoja ja ihania!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjojen odottamista!

Vierailija
12/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavsti ehtivät jännittää tarpeeksi :). Otettiin ajoissa että on aikaa sitten leikkiäkin uusilla leluilla ja jouluruokakin maistuu paremmin kun ei ole maha kipeä jännityksestä.



Paljon muuten maksoi? Meillä maksoi 40e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella on omat tapansa. Me ollaan ap:n pukin tuloaikoihin vasta kirkossa.

Vierailija
14/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillekin pukki tulee klo 16.00 - lapset ehtii hyvin tutkailla lahjojaan ja rauhoittua sitten nukkumaankin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei muutenkaan olla aattona tiukkoja nukkuma-ajoista. Saa valvoa vaikka koko yön, niin aikuiset kuin lapsetkin. Yöllä syödään kinkkua ja nautitaan kiirettömyydestä. Kukin tavallaan..

Vierailija
16/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan kun on ensin käyty kaikki haudat jne läpi ja saunassa ja syöty niin tuo klo 17 onkin jo nurkantakana.

Vierailija
17/28 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lahjoja varmaan availlaan joskus viiden aikaan, kunhan vaan ensin nuorin nukkuu päikkärit ja saadaan syötyä.

Kukin varmaan tietää itse mikä on perheelleen paras aika lahjasählinkiin.

Vierailija
18/28 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ei ole tyhmä koskaan.

Vierailija
19/28 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytys aatella, et mun on kerittävä kummiski kiertää koko hemmetin planeetta yhen päivän aikaan!

Niit on näitä puketteja kummiski usiampia jaettavana ja kiirettä pukkaa..

T. joulupukki.

Vierailija
20/28 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö lasten hermot odottamista klo 16.30 asti? Jotkut lapset on jo aamusta alkaen liian täpinöissä siitä lahjojen odottelusta.

Entä kestääkö vanhempien hermot?