Joulupukki aattona 16.30, onko ihan tyhmä aika?
Kommentit (28)
Syödään vasta sen jälkeen. Tuo sopii perheen aikatauluihin hyvin ja kerkiää lapsetkin tutustua uusiin leleuihinsa rauhassa eikä tarvitse mennä heti nukkumaan
Tota mä en ihan ymmärrä... Mitä ne sitten tekee koko loppupäivän/illan? Lapsilta menee koko odottamisen riemu sivu suun!
No kyllä meillä herää lapset kohta klo 7 jälkeen ja saisivat sitä riemua nauttia monta tuntia jos pukki tulisi klo 10.30... tosin nyt saavat vielä enemmän " nauttia" odottamisesta kun pukki tulee klo17
Eikös sitä pukkia ole odotettu jo monta viikkoa? ja että mitäkö illalla tehdä kun pukki on käynyt? jospa vaikka puuhailis niiden saatujen lahjojen kanssa...
Tykkääkö teidän lapset että heti pitää lähtee nukkumaa kun on pukki käynyt? ei ehdi paketteja avata kun käy käsky pehkuihin
En tajua kysymystäsi. Haetko hyväksyntää av:lta jopa joulupukin varaamiseen?!
Jos pukin klo 10.30 tuomista lahjoista ei enää riitä tekemistä edes sille iltapäivälle? Mitenkähän mahtaa sit joulupäivä ja tapaninpäivä sujua? no onneks sit koittaa arki ja pääsee kauppaan ostaa lisää roinaa että lapsille riittää virikettä....
mielestäni hyvä aika, koska näin lapsilla on todella aikaa leikkiä uusilla leluilla ilman että nukkumaan meno venähtää mahdottoman myöhäiseksi
Heti ajattelitte materialistisesti. Omasta lapsuudestani muistan ainakin sen aattopäivän, miten pitkä ja jännä se oli. Miten katsottiin lastenohjelmia ja syötiin puuroa ja käytiin saunassa ja haudoilla ja odotettiin, odotettiin, odotettiin... Lahjat ei sitten välttämättä nykyajan mittapuun mukaan olleet mitään ihmeellisiä, mutta se odotus teki niistä niin hienoja ja ihania!
Toivottavsti ehtivät jännittää tarpeeksi :). Otettiin ajoissa että on aikaa sitten leikkiäkin uusilla leluilla ja jouluruokakin maistuu paremmin kun ei ole maha kipeä jännityksestä.
Paljon muuten maksoi? Meillä maksoi 40e.
jokaisella on omat tapansa. Me ollaan ap:n pukin tuloaikoihin vasta kirkossa.
meillekin pukki tulee klo 16.00 - lapset ehtii hyvin tutkailla lahjojaan ja rauhoittua sitten nukkumaankin
Meillä ei muutenkaan olla aattona tiukkoja nukkuma-ajoista. Saa valvoa vaikka koko yön, niin aikuiset kuin lapsetkin. Yöllä syödään kinkkua ja nautitaan kiirettömyydestä. Kukin tavallaan..
Meinaan kun on ensin käyty kaikki haudat jne läpi ja saunassa ja syöty niin tuo klo 17 onkin jo nurkantakana.
Mutta lahjoja varmaan availlaan joskus viiden aikaan, kunhan vaan ensin nuorin nukkuu päikkärit ja saadaan syötyä.
Kukin varmaan tietää itse mikä on perheelleen paras aika lahjasählinkiin.
Täytys aatella, et mun on kerittävä kummiski kiertää koko hemmetin planeetta yhen päivän aikaan!
Niit on näitä puketteja kummiski usiampia jaettavana ja kiirettä pukkaa..
T. joulupukki.
Kestääkö lasten hermot odottamista klo 16.30 asti? Jotkut lapset on jo aamusta alkaen liian täpinöissä siitä lahjojen odottelusta.
Entä kestääkö vanhempien hermot?
mihin aikaan syötte jne.