Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin itkit viimeksi? Miksi?

Vierailija
05.11.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitin yhtäkkiä että huomenna tulee 2 v. siitä päivästä kun näin viimeisen kerran veljeni elossa.

Vierailija
2/11 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitaa miehen kanssa lapsen nukkumisjärjestelyistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin parhaan ystäväni sairastuneen vakavasti. Eipä ole mieli ollut tänään sen parempi. Varmasti tulee itku kun saan lapset nukkumaan ja jään yksin asoita miettimään.

Vierailija
4/11 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

27. yrityskierto käynnistyi. Ei tästä tule vittu mitään.

Vierailija
5/11 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


27. yrityskierto käynnistyi. Ei tästä tule vittu mitään.

Vierailija
6/11 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo oikein mun juttu tuo itkeminen, eikä oo vissiin sitten suruakaan ollut. Joskus vauvan pienenä ollessa ehkä itkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Voi itku! Tiedän tunteen! :( Toivon teille todella sitä lasta!

Vierailija
8/11 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aids:n kuollutta ystävääni. :´(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

gyne tuumasi, että " huomenna tehdään inseminaatio" .

Tuota hetkeä olinkin kerennyt odottamaan ;)

Vastaanotolta tultuani tirahdin itkuun ;)



Seuraavan kerran luultavasti itken, kun joko menkat alkavat, tai saan kauan kaipaamani plussan testiin ;)



Hurjan paljon voimia toisellekkin tämän ketjun lapsettomuudesta kärsivälle!

Mulla yrityskiertoja 24, joten tiedän tunteen :/

Vierailija
10/11 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttemmin on joukkuekapteeni ihan vain sinnikkyytensä ansiosta. Se ketju liikutti onnellisesti.



Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä itkin silmät päästäni kun riitelimme miehen kanssa. Onneksi se riita tuli sovittua, eikä enää itketä.



Sunnuntaina itkin vähän (salaa) elokuvissa, kun liikutuin amerikkailaisesta hehkutuskohtauskesta...Noloa.



Yleisesti ottaen mä itken melkein kaikesta. Kyyneleet tulee silmiin melkein päivittäin, ja kunnon itkukin säännöllisesti.



*herkkis*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti alkaa yrittämään lasta, mutta mies ei edelleenkään lauennut sisään, joten olikin sitten muuttanut mielensä taas..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi