Lue keskustelun säännöt.
Muita, jotka kaikki joulunpyhät töissä ja
25.12.2007 |
perhe sukulaisissa? Tuntuu tosi yksinäiseltä, kun ei edes työvuorojen välissä näe perhettä :(
Kommentit (3)
Illalla hakevat minut töistä. Kahdeksan päivän putki alkamassa.. Plääh..
Onneksi nähdään edes työvuorojen välissä. Vaikka ei illasta aamuun-vuorot niin kivoja ole. Kotona käy vain nukkumassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Perhe tuli illalla myöhään kotiin myös. Joten sentään aamullakin heidät näin ennen töihin lähtöä
Aika ankeeta on kun mieskin on toisella puolella maailmaa :(