Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt Väskin seikkailusaaressa?

Vierailija
24.07.2006 |

Millaista siellä on?

Onko sopiva paikka 7- ja 5-vuotiaille pojille?

Mitä kaikkea siellä on?

Entä onko siellä mitään tekemistä 1-vuotiaalle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otimme jotain mehua, banaania, sipsiä tms evääksi sinne. En muista, onko grillauspaikkoja.

Vierailija
2/5 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsi kovasti ja kyseli tänä kesänä uutta käyntiä. Sinne mennään vanhalla purjelaivalla, ja matka on jo sinällään elämys. Perillä erilaista kiipeily- ja seikkailujutskaa, kullanhuuhdontaa, jousiammuntaa ja mitä niitä nyt oli. En enää muista tarkkaan. Ympäristö on lunnonmukainen (metsää) eli ei ole siinä miellessä mikään huvipuisto. Suosittelen 5 - 12 vuotialle pojille ja tytöillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvio siellä ilmeisesti on, mutta onko se sikakallis ja löytyykö sieltä ruokaa?



Ja voiko sinne ottaa rattaat mukaan ja pääseekö niillä helposti eteenpäin siellä vai kannetaanko suosiolla 1-vuotiasta joka ei jaksa kävellä koko päivää?

Vierailija
4/5 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi... Kannattaako mennä 3-vuotiaan kanssa?

Vierailija
5/5 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kissoja pentuineen, karju, lampaita yms. Uimaranta ja teatterissakin hauska näytös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä