Onko kukaan käynyt Väskin seikkailusaaressa?
Millaista siellä on?
Onko sopiva paikka 7- ja 5-vuotiaille pojille?
Mitä kaikkea siellä on?
Entä onko siellä mitään tekemistä 1-vuotiaalle?
Kommentit (5)
Tykkäsi kovasti ja kyseli tänä kesänä uutta käyntiä. Sinne mennään vanhalla purjelaivalla, ja matka on jo sinällään elämys. Perillä erilaista kiipeily- ja seikkailujutskaa, kullanhuuhdontaa, jousiammuntaa ja mitä niitä nyt oli. En enää muista tarkkaan. Ympäristö on lunnonmukainen (metsää) eli ei ole siinä miellessä mikään huvipuisto. Suosittelen 5 - 12 vuotialle pojille ja tytöillekin.
Kahvio siellä ilmeisesti on, mutta onko se sikakallis ja löytyykö sieltä ruokaa?
Ja voiko sinne ottaa rattaat mukaan ja pääseekö niillä helposti eteenpäin siellä vai kannetaanko suosiolla 1-vuotiasta joka ei jaksa kävellä koko päivää?
Muakin kiinnostaisi... Kannattaako mennä 3-vuotiaan kanssa?
Ihania kissoja pentuineen, karju, lampaita yms. Uimaranta ja teatterissakin hauska näytös.
Otimme jotain mehua, banaania, sipsiä tms evääksi sinne. En muista, onko grillauspaikkoja.