Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavien verottaminen olisi ihan oikein!

Vierailija
10.07.2006 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla raukalla ole mitään muuta tekemistä kuin kirjoitella näitä typeriä aloituksia. Sinulla on nyt pakkomielle tästä läskiverosta, se ei ikinä toteudu. Voi sinua raukkaa, hakeudu ajoissa hoitoon. Lääkärisetä antaa sinulle sellaisia tabletteja, niitä kun otat niin ei ahdista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä