Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tietääkö kukaan hyvää kiinalaista ravintolaa keskustassa tai lähistöllä?
09.12.2007 |
Ollaan pitkästä aikaa menossa ilman lapsia viettämään vapaa-aikaa ja tekis mieli käydä syömässä.
Muunkin tyyliset ravintelit käy, kunhan on hyvää ruokaa..
Kommentit (4)
Esim. Mount Everest Kampissa tai Annapurna Punavuoressa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ruoka oli tosi hyvää, palvelu ystävällistä ja sisustus kaunista. Harvinaista kiinalaisille ravintoloille ;)
Myös intialainen ravintola Tandoori on erittäin hyvä! Sijaitsee Kampissa, lähellä Radisson Sas hotellia.
ei kukaan muu kuin helsinkiläinen " unohda" mainita kaupunkia :-)
Alue: Aihe vapaa
siinä Kauppatorin kupeessa. Nimeä en muista, mutta Espalla oikealla juuri ennen toria.