Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä hyppykiikusta vauvalle, onko hyvä??
Kommentit (3)
Jos säätää korkeuden oikein, ei pidä liikaa lasta siinä ja valvoo lasta niin tuskin on haitallinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Varmasti noissa varvastusongelmissa on perää, mutta väitän että pitää aika pitkään ja usein lasta siinä roikuttaa, että vahinkoa syntyy. Just voisin kuvitella, että jotku amerikkalaiset trailer trash -äidit roikuttaneet päivät pitkät, kun nuo tutkimustulokset on syntyneet. Maalaisjärkeä kiitos...
Alue: Aihe vapaa
tai lapsi ei saa enää jalkapohjaa ollenkaan laskettua lattiaan jos hyppelee hiukankin liian korkeassa kiikussa.
Voi olla vaarallinenkin, ainakin valvomatta. Lapsi voi jäädä päälleen roikkumaan kiikusta.